• 1

Clubfeest 2020

Je kan ook online inschrijven voor ons clubfeest

Reserveer vrijdag 31 januari 2020 in jullie agenda voor ons jaarlijks clubfeest. 

Van een hapje en een drankje genieten in het gemeentelijk cultuurcentrum DE BIEKORF.

Samen genieten van een overheerlijk diner aan tafel bediend, dansen en feesten tot in de late uurtjes. Alles tot in de laatste puntjes geregeld, de bediening voor die avond supervriendelijk en professioneel. De tafels prachtig gedecoreerd en een DJ-set waar iedereen zijn goesting kan in vinden.

Kortom het wordt een topavond waar je nog lang zal over terugdenken. Een clubfeest dat je gewoon niet mag missen.

Hoe zien we het verloop van ons clubfeest?

  • 19:00 tot 20:00 uur: Aperitief met hapjes.
  • 20:00 uur: Verwelkomingspeech door de voorzitter Ludo Pissens.
  • 20:15 uur: Diner aan tafel.

Voorgerecht:

  • Gerookte paling/buikspek/zoete ui/bloemkool
  • Bosham/boontjes/tomaat/roquette/pesto/parmezaan

Soep:

  • Butternut/paling/zure room

Tussengerecht:

  • Kabeljauw/smeus/garnalen.

  • 21:30 uur:

De aanwezige leden met de meeste tochten, afgelegde kilometers en de leden die met succes de Dodentocht hebben uitgestapt worden in de bloemetjes gezet.
Mogen wij vragen om hiervoor de gewenste gegevens door te geven via mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of aan één van onze bestuursleden.

Nadien volgt ons Hoofdgerecht:

  • Kalfsribeye/sjalot/madeira
  • Mechelse koekoek/eekhoorntjesbrood/tijm

Tussendoor Gratis tombola, Wij verloten 10 mooie prijzen.

Gevolgd door het Dessert:

  • Mascarpone/sinaas/vlierbloesem/meringue
  • Panna cotta/mango/passie/Callebaut “Velvet”

De menuprijs bedraagt voor leden 60 euro – voor niet-leden 70 euro.

  • De overige kosten (zaal, DJ) worden betaald door de club.
  • Wijnen, pils en frisdranken zijn inbegrepen tot aan de koffie.
  • Vervangend vegetarisch menu is mogelijk, gelieve op voorhand te verwittigen.

De helpers aan onze wandeltochten willen wij bedanken met 2 euro korting per keer dat iemand geholpen heeft.
Bij twijfel, neem contact op met Dany Mertens (tel.052/52 51 76) of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Inschrijven voor dit clubfeest kan door overschrijving op rekening BE90 7372 0506 6632 of bij één van onze bestuursleden en dit ten laatste op 20 januari 2020.

Je kan ook online inschrijven voor ons clubfeest

Sfeerbeelden clubfeest 2019

Afdrukken E-mail

Wandelclub Denderklokjes!

Onze naam

  • De stroom de DENDER vloeit door een deelgemeente van Lebbeke, namelijk DENDERbelle
  • Het woord KLOK is een ander woord voor een bel - DenderBELLE
  • Vandaar de naam Dender-Klok, en de afgeleide en beter klinkende naam: DENDERKLOKJES

Door 5 wandeltochten te spreiden over het ganse wandeljaar, bieden we iedere deelnemer een aangenaam en fraai stukje natuur.

Onze tochten worden zodanig uitgestippeld dat ook de bezienswaardigeden van Lebbeke en zijn deelgemeenten in de kijker staan.

Jaarlijks organiseren we 4 avondwandelingen in groepsverband en we maken ook zo'n 4-tal busreizen

Wat kost 1 jaar lidmaatschap

  • 17,00 euro 1ste en 2de lid van het gezin
  • 15,00 euro vanaf het 3de lid van hetzelfde gezin

Aarzel niet en geniet van deze voorwaarden !!!
Wens je meer info, contacteer één van onze bestuursleden.

Bankrekening Denderklokjes Lebbeke:

  • IBAN: BE90 7372 0506 6632

Wie zijn wij?

In november 1988 werd onze wandelclub opgericht onder de naam "Wandel en Jogging Club Denderklokjes".

Eind december 1988 verscheen het eerste clubblad: een wandelkalender voor januari/februari 1989 van 2 pagina's. De eerste wandeltocht werd ingericht op 4 mei 1989 en trok 309 deelnemers. De eerste ledenlijst telde 37 wandelaars, vandaag tellen we meer dan 600 leden.

Op onze tochten die we jaarlijks organiseren ontvangen we meer dan 5.000 wandelaars en we groeien nog steeds .....

Het bestuur

  • Voorzitter: Ludo Pissens
  • Secretaris: Dany Mertens
  • Penningmeester: L. Vandemeerssche
  • Feest/Catering: Annitta Van Den Vreken
  • Bestuurslid: Ingrid Van Den Broeck
  • Busreizen: Dany Mertens
  • Parkoursmeester: Ludo Pissens
  • Kledij: Lisette Goeman
  • Materiaal: Paul Van Kerckhove
  • Organisatie-tochten: Dominique Verbeeck